Arbejdsmiljøscreening af virksomheden

Hos Projekthuset Lebeck er vi specialister i godt arbejdsmiljø, og vi kan hjælpe jer med at få overblik over hvilken tilstand jeres arbejdsmiljø er i. Vi kigger på, hvilke indsatsområder der indgår i arbejdsmiljøet, og hvilke der skal arbejdes med.

Bedre arbejdsmiljø i 2 trin.

Trin 1 består i at vi kommer ud i virksomheden og interviewer arbejdsgivere/ledelsen samt evt, medlemmer af arbejdsmiljøorganisationen.

Vi gennemgår virksomheden sammen med jer, og vi skaber det nødvendige overblik over hvilke indsatsområder der skal arbejdes med. Vi kommer med konkrete bud på, hvordan de forskellige indsatsområder bør prioriteres for at det giver størst værdi for netop jeres virksomhed.

Herefter udarbejder vi en rapport der bl.a. indeholder en grundig beskrivelse af:

  • Hvilken tilstand er jeres arbejdsmiljø i?
  • Indsatsområder og prioriteringer heraf.
    • Hvad er lovpligtigt og hvad bør I arbejde med?
Når I modtager rapporten, gennemgår vi den sammen med jer.

I beslutter selv hvem der skal have gennemgået rapporten, det kan f.eks. være ledelsen, virksomhedens ejere og arbejdsmiljøorganisationen. Gennemgangen åbner op for den gode dialog omkring indsatsområderne og vigtigheden af godt arbejdsmiljø.

På trin 2 udpeger arbejdsgiver og Projekthuset Lebeck i fællesskab de indsatsområder vi enten skal tage os helt af,  eller bistå arbejdsmiljøorganisationen med at løse. 

Prisen for hhv. step 1 og 2  fås ved henvendelse til Projekthuset Lebeck. 

Brug for rådgivning eller sparring omkring projekter
eller arbejdsmiljø?
Projekthuset Lebeck
v/Lene Lebeck

Kirkely 9A
6000 Kolding

  +45 51 95 80 80

lene@phll.dk

CVR. 35913289

Udfyld kontaktformularen herunder eller book et møde på telefonnummer 51 95 80 80

Tilbage